Šioje knygoje pateikiama informacija apie dažniausiai pacientų vaistininkams išsakomus simptomus, jų interpretacijos ir gydymo rekomendacijos.
Vaistininko vaidmuo reaguojant į simptomus ir prižiūrint nereceptinių vaistų pardavimą yra labai svarbus , todėl jam reikia įvairių žinių ir įgūdžių apie ligas ir jų gydymą.
Visuomenės nariai kreipiasi į vaistininkus ir vaistinių darbuotojus dėl įvairių priežaščių:
-prašant patarimo apie simptomus ir tinkamą gydymą
- norint įsigyti vaistą pagal nurodytą pavadinimą
- klausiant bendrų sveikatos patarimų (pvz., apie maisto papildus)
- klausiant apie poveikį/ simptomus, susijusius su receptiniais vaistais.
Tikėtina, kad vaistinė bus dar dažniau naudojama kaip pirmasis punktas, kur galima kreiptis dėl lengvų negalavimų.
Knyga skirta farmacijos ir medicinos specialistams.