Knygos "Verslo sparnai. Kaip įkurti ir plėtoti verslą internete" aprašymas
Visi, pradedantieji verslą, susiduria su tais pačiais verslo kūrimo žingsniais. Tas, kuris šiandien mums atrodo tebuvo idėją turintis žmogus, sukūręs unikalų pavadinimą, įvaizdį ir pasiūlęs rinkai reikalingą produktą ar paslaugą.
Knyga „Verslo sparnai. Kaip įkurti ir plėtoti verslą internete“ - tai septynių žingsnių verslo kūrimo ir auginimo gidas.
1 žingsnis - atrasti ir patikrinti idėją, aprašyti verslo strategiją.
2 žingsnis - sudaryti verslo planą.
3 žingsnis - įregistruoti verslo formą ir, jei reikia, gauti licencijas.
4 žingsnis - sukurti vientisą, atpažįstamą verslo įvaizdį.
5 žingsnis - sukurti interneto svetainę.
6 žingsnis - susipažinti su skaitmeninės rinkodaros priemonėmis ir kanalais.
7 žingsnis - efektyviai auginti pardavimų apimtis.
Šis pagalbininkas skirtas visiems, kurie svarsto paversti savo mėgstamą veiklą ar idėją pelningu verslu.
Gitana Ginkevičė yra baigusi informacinių technologijų magistro studijas, nuo 2012-ųjų aktyviai praktikuojasi taikydama skaitmeninę ri arą. inių skaitmeninės rinkodaros mokymų lektorė, pradedančiųjų verslininkų mentorė, konsultuojanti. kaip, pasitelkiant technologijas, galima populiarinti savo verslą ir aktyvinti pardavimus.
„Vystant savo veiklą man buvo įdomios dvi sritys - programavimas ir rinkodara. Sunku buvo apsispręsti, kas svarbiau, todėl žinias gilinau ir aktyviai dirbau abiejose srityse. Tapau rinkodarą išmanančia inžiniere. Dabar man nesunku sukurti intemetinj projektą ir jį išreklamuoti skaitmeninėje erdvėje. Atradimais ir patirtimi dalijuosi praktiniuose skaitmeninės rinkodaros mokymuose bei verslo kūrimo ir plėtojimo portale „Verslo sparnai“. Svarbiausius žingsnius aprašiau šioje knygoje.“